myspace



July 31, 2004

Unsur-Unsur Wanita

Assalamualaikum...

Ermm.. arini pun xtau nak tulis aper.. tgh blur ngan printer. Macam-macam problem dia.. makan ink byk plak tu..Mmg dugaan sungguh.. Dengan pc jammed jer slalu..tenet pun lambat..printer duk wat hal..Keitai[handset] asyik terputus jer bila tgh ckp..ermm..bersabar jer la..hehehe.. biar la..asal leh guna lagi kira ok la tu..
Ermm.. td belek2 tenet lagi, sambil print keje skit.. pastu jumpe la benda kt bawah ni..xtaulah btul ker x.. tepat ker x.. Wallahualam...Sekadar rasa nak share ngan korang..so, aku paste la kt sini..
Ok la.. kalau aer masa bacala yek.. buka kan hati..luas kan minda.. insyaAllah..

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Unsur-Unsur Wanita
Baca dan fikirkan dimanakah anda. Saya rasa apa yang dikatakan ada kebenarannya. Apakata kita kongsi dan hayati bersama pengetahuan ini.Penentuan unsur seseorang ditentukan oleh anak yang keberapa dalam keluarga:-

a) Tanah - anak pertama, kelima, kesembilan.
b) Air - kedua, keenam, kesepuluh
c) Api - ketiga, ketujuh, kesebelas
d) Angin- keempat, kelapan, keduabelas

WANITA BERUNSUR TANAH
1) Merendah diri,serta hormat dan patuh, setia serta rela berkorban.
2) Tidak cerewet, tidak meninggi diri, tidak sombong dan bukan seorang pemarah.
3) Tenang diri, aman, dan memberi sokongan.
4) Tidak suka membantah atau membangkang
5) Berwatak manis, lemah lembut, bersih dan sentiasa menjaga kecantikan.

WANITA BERUNSUR AIR
1) Menghidupkan hati pasangan dan pemberi semangat.
2) Mengambil berat
3) Hatinya bersih dan boleh membahagiakan pasangan
4) Menenangkan pasangan.
5) Sangat romantis
6) Mudah menangis

WANITA BERUNSUR API
1) Cintanya sentiasa hangat dan memberahikan
2) Cergas, cepat dlm gerak geri dan tangkasmenguruskan rumah tangga.
3) Penasihat yang baik
4) Pandai dan cekap mengurus rumahtangga
5) Pandai menghias diri agar kelihatan cantik selalu
6) Berwaspada selalu

WANITA BERUNSUR ANGIN
1) Lemah lembut dan menenangkan
2) Pandai bermain kata dan memujuk rayu
3) Sopan santun dan berbudi pekerti mulia
4) Bijak mewujudkan suasana selesa.
5) Hati yang cepat berubah ubah

Wassalam...

"Bila pena menari, tinta yang bisu akan berkata-kata"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Cursors